Til dig som skal arbejde på Carsten Niebuhrs Gade

Carsten Niebuhrs Gade

På din første arbejdsdag skal du møde ind i receptionen --> checke dig ind på skærmen --> tage plads --> så kommer din kontaktperson og henter dig.

Om bygningen

Carsten Niebuhrs Gade er tænkt som et samlingspunkt for flere myndigheder og Trafikstyrelsen råder over Tårn B, 6-8. sal.

Bygningens stueplan er husets samlingspunkt, hvor alle husets fællesfunktioner som reception, kantine, reflektionsrum, møde- og undervisningscenter, motionsrum samt servicecenteret er placeret.

Derudover har vi fælles udendørsforhold og tagterrasser. Mødelokaler på gangarealerne mellem tårnene deles med de andre styrelser.

Adgang til huset kan foregå døgnet rundt via hovedindgangen fra Carsten Niebuhrs Gade eller ved benyttelse af karusseldøren placeret i strøget mellem tårnene.

 

Kort over bygningen - vi sidder på de her etager og de forskellige afdelinger sidder her og her....

Find rundt

Find vej til bygningen, rundt i bygningen og cykel-og-bilparkering

Find vej til bygningen

Du kan tage følgende tog og bus til Trafikstyrelsen: 

- S-toget til Dybbølsbro station

- Metro til 

- Bus bla. til bla. 

På kortet nedenfor kan du se hvor stationerne ligger i forhold til Trafikstyrelsens bygningen på Carsten Niebuhrs Gade.

kooort

 

Hvis du kommer med cykel er der cykelparkring flere steder omkring bygningen. 
Bygningens hovedindgang i stuetagen findes i bunden af bygningen, men du kan som cykelist og gående tilgå 1. sals etagen via Dybbølsbro. Her findes der cykelparkering ude foran bygningen. Der er også en cykelparkeringskælder som du kan få adgang til når du har fået tildelt dit medarbejdekort på din første arbejdsdag. 

Der er cykelparkering flere steder uden for bygningen. Vi har bl.a. en stor plads ved bygning C, når du kommer fra Dybbølsbro. Der er også cykelparkering i parkeringskælderen, som du kan tilgå fra begge sider af bygningen.​

Se kortet nedenfor for at få et overblik over parkeringsmuligheder på cykel.

kooort

Hvis du køre i bil til Trafikstyrelsens bygningen på Carsten Niebuhrs Gade har vi også parkering i kælderen. Der er dog minimale pladser, derfor skal du være opmærksom på at følgende: 

Trafikstyrelsen har 21 parkeringspladser i parkeringskælderen på Carsten Niebuhrs Gade 43.

Adgang til parkeringskælderen sker fra Carsten Niebuhrs Gade til venstre for hovedindgangen. Ved indgangen til parkeringskælderen er der en bom, som du åbner ved at scanne dit adgangskort.  

Trafikstyrelsens nummererede p-pladser findes på niveau -1. 

Alle vores pladser i kælderen er markeret med et nummer og Trafikstyrelsens logo.

For at alle kan få glæde af ordningen, skal disse regler følges:
 

  • Du må højst booke 14 dage ud i fremtiden
  • Du må højst booke 3 dage pr. uge
  • Hold ikke på en TS-plads, hvis du ikke har booket den i forvejen
  • Hold ikke på en TS-plads, hvis der hænger et skilt med et navn på over pladsen

Husk at parkere på den rigtige parkeringsplads og i det reserverede tidsrum.

Frie pladser

De resterende pladser i kælderen er allokeret til de andre styrelser i huset. Da vi har vores egne pladser, er det aftalt i Husudvalget, at det ikke er tilladt for Trafikstyrelsen at holde på disse pladser. Dog skal motorcykler parkere på MC-pladserne, hvor parkering er underlagt gældende Copark parkeringsregler.

Derudover er det også en mulighed at parkere i Fisketorvets parkering for.... 

 

Faciliteterne i bygningen

Læs om de forskellige faciliteter der er i bygningen. 

Kantinen servere både morgenmad og frokost. Der serveres portionsanrettede måltider, hvor der både er være en varm ret med kød/fisk og en vegetarisk ret. Udover de varme ’hovedretter’ vil der være et deli måltid med pålæg og mindre anretninger, og du også vil kunne få salat og brød.

Du betaler for din frokost (enten med medarbejderkort eller appen). Derefter går du ind i kantineog tager det, du gerne vil spise det kan være den varme ret eller d​eli anretning, salat og brød. Du finder én ret ved hver madstation.

Morgenmad

Morgenmad serveres i kantinen kl. 7.30-10.00.

Frokost

Frokost serveres fra 11.00-14.00.

Priser

Kantinepriserny.png 
Kantinepriser copy.png

Betaling 

Du kan betale via dit medarbejderkort, derudover kan du også downloade vores app som du kan betale igennem.

Med medarbejderkort

Første gang du skal bruge adgangskortet som betaling, skal du tilmelde dit kort. Det gør du ved at scanne kortet i automaten udenfor kantinen. Herefter får du tilsendt en mail, hvor du kan tilmelde dit kort og oprette adgangskode. Når kortet er tilmeldt, kan det tankes op fra pc’en, hvor du kan betale med kort eller MobilePay. Du kan også tanke dit kort op ved automaten, hvor du kun kan betale med MobilePay. Bemærk dog, at der ofte er kø ved automaten.

Med app

Du kan finde vejledningen til at hente appen ned og hvordan den bruges på vores intranet, som du får adgang til efter din første arbejdsdag. 

 

Kantinemenuen opdateres ugentligt, og kan findes på intranettets forside i højre kolonne (du får adgang til intranettet efter din første arbejdsdag).

Tørrerum 

Motionsrum

Der er både motionsrum og omklædningsrum med bad i bygningens stueetagen og kan frit benyttes af alle medarbejdere, som holder til i bygningen.

Motionsrummet er indrettet af Sagatrim og udstyret med forskelligt motions-og styrketræningsudstyr. Det kan også bruges til mindre holdtræning.

Overfor motionsrummet findes to omklædningsrum. Der er tre bade og 50 skabe i hver af omklædningsrummene. Du kan låne et skab på dagsbasis.

Skabene er fælles, og det er først til mølle. Skabene skal tømmes, inden man går hjem, så der er skabe nok til alle.

FAQ (Ofte stillede spørgsmål)

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Arbejdstidsreglerne afspejler de forhold, der er særlige for de forskellige medarbejdergrupper. Der gælder forskellige principper for medarbejdere, der er ansat med ret til honorering af overarbejde og medarbejdere, der ikke er omfattet af reglerne. Medarbejdere med ledelsesansvar er ikke omfattet af arbejdsaftalerne.

For alle medarbejdere gælder at arbejdstid skal registreres i mTime (få du adgang til efter første arbejdsdag), og at chef/leder kan fastsætte retningslinjer, der skal sikre, at kontoret er bemandet i åbningstiden, og at der er en fikstid:

Mandag: 10:00 - 14:00
Tirsdag - fredag: 09:00 - 14:00

Evt. hjemmearbejde skal altid aftales med chef forud.

OBS. Når du har haft din første arbejdsdag får du adgang til vores intranet, hvor du kan finde meget mere indhold til dig som medarbejder.

Har du ikke fået svaret på alle dine spørgsmål?

Hvis du har nogen spørgsmål inden du starter er du velkommen til at skrive til din kontaktperson eller HR (hrpostkasse@trafikstyrelsen.dk)

Vi ser frem til at byde dig velkommen!